En djävulsk romans

Vad i helvete? Kollade nyss på "En djävulsk romans", nice med en lättsam, skön tonårsfilm om rika ungdommar som håller på med skvaller & bitchigheter, tänkte jag! My ass!
Haha , vet inte om det bara är jag, men vadfan seriöst, fick det lov att vara så sjukt sorgligt slut?
Det hade jag verkligen inte räknat med, haha!
Jag blev sjukt berörd, av en tonårsfilm om en mansgris som blir kär, herregud vad är det för fel! Haha!

En sak är då säker, jag kommer att se den filmen igen , bara för att testa mig själv om jag blir lika berörd, eller om jag bara har en en sån dag ;) Verkligen mysko!



Men hallå? Haha när jag googlade bilden, ser jag att det finns två filmer till, TVÅ!
Nu har jag att göra minsann!



Det gick iaf bra idag med visningen, dem var intresserade så nu håller vi tummar & tår att fler är det så det blir lite bud ;) Girig som man är!
Idag kommer dem sista (vad vi vet nu) och kollar, sen får vi se :)

Nu blir det en kopp med sånt fär man blir pigg av, har världens huvudvärk & är helt slut idag igen!
Fuck, jag kan inte bli sjuk nu, det har jag verkligen inte tid med!
Well, ska göra mina sista sysslor, sen sladda hem till sängen & hoppas på att jag vaknar frisk som en nötkärna! :)

Sköt om er baconhearts! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0