Empty room

Hej baconhearts :)

Var till mäklaren i morse (10.00) och hämtade nycklarna till lägenheten.
Åkte dit & bar upp min nya taklamapa som ska sitta i köket, kännde efter & kollade runt..
Och ska jag vara ärlig så känndes det sjukt tomt, både i mig & i lägenheten.
Det har gått så fort allting, har inte riktigt hunnit med att känna efter, stanna upp och andas.
Lämnade lampan på köksgolvet, låste dörren (hoppas jag) och åkte därifrån.

Det är tur & jag är otroligt tacksam att jag har så fina vänner, för utan er hade jag varit typ apatisk nu!
Ni stöttar, puschar & talar om positiva sanningar! Hjälper med flytt, umgås & skrattar med mig!
Fan vad jag älskar er mina fina hjärtan!

Och som Lollobabe sa: när jag får in mina saker & får göra det fint & köpa mat (haha?), så kommer det inte kännas lika tomt, dessutom lovade hon att ligga på min soffa varje dag & käka popcorn & spela spel ;) Haha <3 

Nu ska jag mysa runt i min mysdress som jag fick i julklapp, lägga mig på soffan med en enorm skål godis & tillåta mig att vara deppig en stund! Men bara en stund, för sen kommer förhoppningsvis syster & Alvin hit, då jäklar ska vi dricka kaffe :)

Sen till kvällen blir det tjejkväll med mina favoriter, Emelie beställde hem ett spel igår som hette .. ja var det "Tjejkväll" Haha!
Blir vin, spel & skratt, fyfan vad underbart - precis vad jag behöver! KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer bli så bra vännen!! <3 Bara att höra av dig om det är något!! Stora kramar till en underbart vän!

2011-01-14 @ 18:22:30
URL: http://jeajenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0