Banken

God middag kära ni :)

Nu sticker jag till Mockfjärd en vända!
Möte på banken för att skriva på för resten av lånet, sen hem till mami & papi!
Syster & babe Alvin är också där, wihoo!

I morgon hämtar jag nycklarna till min lägenhet också, får se om det blir flytt till helgen eller inte!
Känns som jag får ta det lite i taget!

Och en sak till: Faaaaaan! Jag får inte till det på nå vis, med kameror hit & dit! Eller sladdarnas fel är det väl egentligen :/
Får det inte att funka från telefonen heller? WTF?

Well, ni får en bild som jag stjäl av Maricagullet ist ;)
Tagen i sommar på Emelie & Nicklas inflyttningsfest in the house!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Haha, sladdar hit och sladdar dit, ja inte är det lätt inte. Annars så kan man flytta till Säter för där är allt trådlöst och mycket enklare! Prova om du nu åker dit på en resa vettja!

2011-01-13 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0