Pensionärer & kakor

Heej hörrni! Har precis ätit en snabb lunch, äggmacka är otroligt underskattat ;)

Ska strax sätta igång & baka, får ju finbesök på Vikens väg idag! Syster & Jenny med deras babyattacks kommer hit så det blir fullt hus! Wihoo! :)
Btw, hur mycket snö har det kommit nu egentligen? Jag menar kom igen, jag har ju redan fått vårkännslor & börjat handla vårkläder, haha!

Till kvällen är vi bjudna till Mamma & Pappa på middag, sprang in i Mami på affären tidigare idag & fick det avslöjat att det blir tacorullar, MUMS (precis som Judith & Judith - Maria Montazami)

Fan jag har så mycket tankar som snurrar, så mycket som jag önskar att jag kunde påverka. Fast det kanske jag kan? Men har jag viljan att göra det, kanske inte handlar om vilja heller egentligen, utan mer styrka & mod?
Hur ska man veta vad som är de rätta valen egentligen, och hur ska man veta när det är dags att göra dem.. ♥

Nu väntar ingredienserna på mig, de vill att jag ska förvandla dem med mina macig hands, till en .. Pensionärskaka! Sjukt fult namn på en så god kaka btw, haha!



Herregud vad det spritter i mina utomlandsnerver! Nu SKA jag iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0