Safety pose- för säkerhets skull

Godkväll gullhögar!

Sitter och jobbar, men tänker på helt andra saker... koncentration liksom!
Ibland kan jag bli så arg på mig själv för att jag grubblar över saker & ting, jag är en riktig grubblare ska ni veta, expert!
Men vad tjänar det till? Jag menar ingenting blir ju annorlunda bara för att man tänker att det borde vara det, eller för att man önskar att det vore det. Allt är som det är, och blir som det blir. Borde väl jag veta som tror på ödet, allt är redan bestämt! Så är det bara, eller hur? :)

Well well, var hem till mami & papi idag, fick håret färgat, kaffe & tårta (vardagslyx!) och mys med syster & Alvin! Vad jag älskar er, fina familj! ♥

Blev inget löshår idag, stackars Marcha blev dålig & fick bädda ner sig! Säger som Marcus: krya Ricky! krya ;)
We want you frisk and kry love!





Världens flummigaste kort på mig & systers Lars, Peace & Love 09' ;) För att pigga upp stämningen i detta bittra inlägg! Haha!



Och safety pose- för säkerhets skull ;)
observera att jag inte använder bälte.. vilken miss, fan vad safety liksom!




Kommentarer
Postat av: Marica

Tack min fina vän :)

2011-02-02 @ 12:42:41
Postat av: lollo

ja jävligt osafety babe !

2011-02-02 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0