Tamagotchi

Gullbabes, idag grubblar jag inte längre, skönt va? ;)
Behövde kanske rensa tankarna en smula, vet ni att om nätterna tänker man som bäst, ialla fall gör jag det!

En gång kom jag & Lollo på världens bästa app, vi skulle bli rika som troll förstår ni!
Gjorde lite research och det visade sig att någon annan redan hade gjort sig rik på våran idé, fail!

Den stora grejen var iaf tamagotchi till din mobil, hur smart? Sjukt smart!
Jag älskade tamagotchisar när jag var liten, hade flera stycken.. dock packade alltid hunden sin påse på pinnen och drog, haha! Taskigt!



Haha precis en sån här hade jag hunden i! Sen hade jag en gul med typ 50 olika djur/grejer man kunde välja! Det fanns en dalmatin tamagotchi också, som jag såå gärna ville ha, men någon sån fick jag aldrig, kanske lika bra det med tanke på hur jag behandlade dem jag redan hade, haha ;) Sjuk leksak egentligen, men förstår nu hur kul att ha en i mobilen? Jag är såld på idén alltså!

Vilket seriöst inlägg det blev - hej fröken tamagotchi, haha!
Laddar för nattjobb nu, ska ta min kopp te & mysa ner mig i soffan med hund & katt innan det är dags!

Sköt om er fina ni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0