Nigel Barker

Heej hörrni babes :)
Hur mår ni?

Jag sitter och bloggar på min nya dator, i min nya soffa, i min nya lägenghet ;) Nytt är det nya svarta!

Kollar på top model, det är repris från den där fotningen dem hade när dem fick belysa sig själva.. började precis undra hur många gånger jag har sett just detta avsnitt? haha!
Jaja, tänkte bara att det vore kul att göra en sån fotning, liskom inte på allvar utan mer fan nu kör vi.. lite lek!
Jaa, jag har massor av barnasinne kvar! :)
Och den här berömde Nigel Barker, är han verkligen så sexig? jag vettefasen om jag tycker det. eller är han det? vad säger ni?



 Nigel Barker Daniella Jannetta Eavans, Nigel Barker and Jaslene Gonzalez attends the launch party for "America's Next Top Model" at Gotham Hall on January 12, 2009 in New York City. (Photo by Brad Barket/Getty Images) *** Local Caption *** Daniella Jannetta Eavans;Nigel Barker;Jaslene Gonzalez

Nå vad tycker ni? Vissa verkar tycka det iaf, av bilden att döma då ;)

Nemo & Micke sussar i min säng, herregud vad är det man säger, sådan hund sådan husse? ;b
Dem andas precis lika djupt & samtidigt också, sjukt svårt att höra skillnad på dem! Man blir väl som man umgås i guess! Gullisar! ♥

Igår hade vi en liten tjejkväll här hos mig, gjorde tacos & försökte ordna mitt internet.. fan slutade med att Lollos Amadeus fick komma och fixa skiten, blir så sjukt irriterad när man inte kan fixa nått själv!
Men tack för hjälpen Amadeus, mormors Mamadeus, hahahaha! :)

Neej, nu ska jag lämna er i fred gullhögar!
See you ♥

Kommentarer
Postat av: My

Håller med dig Emma, han är INTE sexig :P

2011-02-21 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0