Nätshop

Godnatt och sov gott ;)

Vet ni att det är livsfarligt att jobba natt? Jo det är sant, för man blir så uttråkad då & då, så vad gör man då?
Internetshoppar lite såklart, världens roligaste tidsfördriv! (Men kanske också dyraste?) Men man kan ju resonera såhär: jag jobbar ju = tjänar pengar, shoppa = slösa pengar, det blir alltså plus minus noll! Det känns åtminstonde lite bättre om man tänker så! Tips-Emma i farten! ;)

Sitter iaf & beställer en del blandade nödvändigheter, så inser jag att det är fel på intrenetshopen! Kassan går inte att använda, tidigast fram till kl 04.00 ..

Här är en del av det som ska beställas iaf :)





Jag ville ha den här innan jag upptäckte att det är fåglar på? haha vafan!
Ska tänka på saken så får vi se, men liksom bird is the word, eller är det fortfarande det? :)

Nu kommer Lollo strax hit & dricker varm oboy och tjötar medan jag putsar mässing & gör fint!
Lär uppdatera varandra en del om allt som händer & inte händer! Herregud vilka liv, mamma sa alltid när vi var små & kollade på skilda världar att : Det som händer dem där människorna i ett avsnitt, händer oftast inte en vanlig människa i ett helt liv! Men mamma, joo det kan vara så faktiskt! Mamma har (inte alltid) rätt! ;)

Puss fina ni ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Kan varna dig om att skorna är väldigt "rangliga". ;) Jag har dem sen förra sommaren! Men de kanske har förbättrat dem! =)

2011-02-03 @ 11:47:47
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0