when love takes over



Jag vet, ni har sett den förut!
Men i universums dåligaste kvalitet, haha!
Så här är den i toppskick, ni kan tacka mig senare ;)

Sitter på jobbet & har bara att invänta skiftbytet kvar, det regnar ute & jag längtar efter min säng!
Och på tal om att längta efter saker så längtar jag, eller snarare saknar, min Micke!
Skiftjobb är verkligen relationsdöden, hey stranger liksom!
Hinner ses i dörren innan den andra går & den ena kommer hem, hoho det är tjusningen med sambolivet det ;)
Nej, skämt åsido! Det positiva i det hela är ju att vi har fem lediga dagar tillsammans efter denna vecka, tummen upp! :D
But still, i miss you honey



Sänder miljoner tankar & styrka till världens bästa Pepe!
Kämpa på, du fixar det lilla vän, vi hejar på dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0