Suprise

Fick en så bra överraskning "imorse" när jag skulle sätta mig i bilen för att köpa frukost.
Vips så ser jag syster komma körandes på gatan här utanför :D
Så idag har jag busat med mosters gullunge, åh vad jag älskar den lilla killen!

Blev ännu mera hårfärgning, slängde i en i systers burr ;) Borde börja ta betalt snart, haha!
Medan färgen verkade åkte jag & Linda iväg och köpte nya stolar till vårt kök!
Så jäkla skönt! Nu kan vi äntligen sitta där inne & äta normalt, haha!
Tusen tack för hjälpen lins :)

Imorgon drar vi till Stockholm ett par dagar jag, syster & Linda! Packa packa!






Raauwr ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så lite så ;) Snart åker vi, fasiken så skoj det ska bli! =)



SötAlvin!!!

2011-08-15 @ 22:21:08
URL: http://www.linzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0