Sista rycket

Sista rycket nu, eller ja alltså sista natten för den här veckan!
Ska bli otroligt skönt att få vara lite ledig & varva ner ett par varv! Har varit mycket den här veckan, inte överdrivet på jobbet just, förutom inombordspepp för kommande värvningskampanj + vårt nya projekt som jag & Natalie ska marknadsföra snart, kommer bli så jäkla bra! Ni kommer INTE missa det ;)



Jag, Marie (på Nordic choice club) & Natalie på vår förra värvningsresa till Tromsö i Juni i år :)

Annars har det vart mycket på den privata planet, kännsloplanet ni vet.
En nära väns hund gick bort hastigt & det gjorde att hela världen kändes som ett töcken, och man gick bara på tomgång ett tag. Nu blir det lite lättare för varje dag, men det betyder inte att det accepteras! jag blir så uppriktigt jäkla förbannad av det onödiga i det hela! Inför körkort för att få skaffa hund för tusan! Jag tänker på er & finns hela tiden! ♥

Sen har jag tusen tankar angående skolan som sätter igång på måndag nästa vecka, jagar böcker & orienterar mig i läroplattformarna + en jädra massa mailkontakt med lärarna!
Haha, well det kommer säkert kännas löjligt att jag var så uppstressad innan, när det har gått en vecka eller två!
Jag tror det egentligen blir en piece of cake ;)

Och bäst av allt, jag ska få fem (ja ni läste rätt!) hela dagar med min riibiboy! Fan vad lyxigt det känns efter vår lilla relationsdöd på sisådär 14 dar, haha!
Men sen sticker han till Jämtland & jagar älg i en vecka, typiskt jägare liksom?



Vi på min favvocamping på Åland i somras! Dem har så sjukt mycket kul på den här campingen, blev sinnesjukt avis på ungarna som lekte på klätterberget i vattnet, nästa gång jag är på Åland ska jag bo där & ta över klätterberget, mohaha!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Att ni orkar bara tänka på att värva folk... ♥♥♥

2011-09-06 @ 06:15:27
URL: http://mirren89.wordpress.com
Postat av: Emma svarar

Du Mirre, det är såå jäkla värt det om man lyckas så pass att man får följa med på resorna!

jag var heller inte särskillt engagerad innan jag fick följa till Tromsö, men efter der vet jag att det är värt det, big time ;)



Puss påre <3

2011-09-06 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0