Hundvakt :)

Hey mate!

Vad gör ni? Jag fick det stora äran att ta hand om den här lillskrutten medan karlarna är i skogen med jaktmonstren ;)
En riktig liten spjuver kan jag lova, hihi!



Vi har busat med Nemos rådis & filtar, sen var vi ut en vända & sprang på baksidan. Nu sover han som en stock! Gaah, man blir ju liten sugen på en valp igen faktiskt!

Annars har vi inte för oss så mycket idag, söndagar ni vet! Men imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Emlan, ska bli så himla kul, tiden bara springer iväg & vips så har man inte setts på evigheter!
Sen måste jag kolla med biblioteket i Falun om de kan fjärrlåna böckerna jag behöver till plugget som börjar den 5 Sept. Någon som vet om dem fjärrlånar i Borlänge? :)

Ha en toppensöndag & kom ihåg att det är mys & vilodag idag, relax! :)
See you when I see you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0