Ett extra farväl

Ni förstår inte hur glad jag blev när vi insåg att vi skulle få en till chans att ta farväl av fina The ark!
För er som har missat det, har vi haft en veckas semester på Åland, jag & stora familjen :)
Och tur som vi hade, pågick Rockoff festivalen i Mariehamn precis när vi var där, och gissa vilka fler som var där?
aaa just det .. The ark ;)

Det fanns liksom inga tvivel på saken, biljetter var köpta på ett kick & sen stog vi där, mitt i "härliga männiksor havet" framör scenen & väntade.



Hela konsterten var fan underbar som vanligt, men det blev total magi när dem mitt i "one of us is gonna die young", slutade spela, för att sen ta ton på en annan, välkänd låt.
 
Utan att vi visste ordet av, stog hela publiken och höll varandras händer mot himlen, alla sjöng med i "Forever young".
Ingen sa något, men det var som om alla tänkte på samma sak: alla fina människor som blev tvugna att ge sina liv i Norge. Ingen sa något men alla tänkte på samma sak, och alla sjöng Forever young 






Jag & systra thaiposar efteråt! Ser ni min nya ring btw? Jag har fått en prylförälskelse igen!!


Ska uppdatera er ordentligt om Åland & hela köret om en stund, men först ska jag ge mig på att få upp ett par tavlor jag köpte tidigare idag. Och vet ni vad? Jag har köpt spik också :D

Sköt om er sålänge babes, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0