Tillbaka

Heej hörrni!
vet, jag tog en micropause från bloggen , har inte haft nån inspiration alls!
Erica, jag får ha bloggtorka, för jag har fler än två inlägg ;) sådetså!

Well, i´m back! Och hej vad det går, har börjat planera i mitt huvud lite om framtiden & vad jag vill egentligen!
För det första hoppas jag stenhårt på att komma in på högskolan nu till hösten!
För gör jag det, har jag liksom en ganska klar bild vad som kommer hända de närmaste åren!
Men kommer jag inte in, blir det nog en go wild & köra på något annat!
Gillar inte långvariga rutiner direkt, blir lätt uttråkad! Kan man kanske se på hur många gånger jag har bytt bostad de senaste åren, haha! Herregud!

Några fler exempel: jag vill flytta utomlands - jag vill inte flytta utomlands, jag vill vara blond - jag vill inte vara blond. jag vill ha barn - jag vill inte ha barn, jag vill ha en till hund -  jag vill inte ha en till hund, jag vill bo i hus - jag vill bo i lägenehet, jag vill ha sommar - jag vill ha julafton, jag vill vara mammaledig - jag vill inte vara mammaledig .. blabla & så fortsätter det & gå runt runt, kan liksom aldrig rikitgt bestämma mig!

Jag måste vara jobbig att ha & göra med alltså ;)

Nu ska jag ta en till kopp te & döda min förkylning!
Puss ♥


Jag , systra & Linsi i Lördags :)
What a night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0