Som gjord för service

Men god morgon hörrni, herregud vad fort natten har gått!
vart tar tiden vägen?

Jag har nyss ordnat frukost med leverans (taxi) till ett gäng läkare från en ambulanshelikopter som satt på Dala airport! Stackarna var hungriga & allt är stängt, tur dem ringde rätt man (kvinna) för jobbet ;)
Det fixade väl jag lätt som en plätt! Serviceminded? Jovars ;)



Well, har inte tid med detta egentligen, ville bara säga godmorgon typ :)

Nu ska jag ta tag i allt pyssel som är kvar innan det är dags att gå hem & sova!
Förresten, Micke har ordnat så vi har Nemovakt idag, så jag får sova ut! Fan vad underbart, tack bästa du

 


Kommentarer
Postat av: baloo

jag vill beställa en polsk bärplockare till grådavägen 18 ikväll. valfritt kön

2011-04-07 @ 20:53:12
Postat av: Emma

HAHAHAH !! Fixar väl jag med min servicevana, var beredd på att det kostar dock ;)

2011-04-07 @ 23:43:38
URL: http://emmaelvira.blogg.se/
Postat av: baloo

pengar är inget problem

2011-04-08 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0