Förmiddag

Godmorgon! :)

Vet ni? Jag sitter på jobbet, haha någon lär ha läst min bön om att få jobba dag, för idag är Emma förmiddagsreceptionist ;)

Har dock insett att det dröjer en stund innan mina gäster vaknar & vill checka ut, sovmorgon på söndagar ni vet :)
Får pyssla med lite annat så länge!

Igår var jag & Nemo på långpromenad med mami & moster and the dogs, stackars Nemet ville så gärna busa med dem, men gammeldamerna tyckte mest han var en dryg unge, haha! (Mosters hundar alltså)
Var ute i en & en halv timme & jag har fasen träningsvärk idag, herregud alltså!

Senare åkte jag till syster & blev utfodrad med mat & fika, Micke kom senare & det blev tacorullar a lá Lars, mums!

Idag åker jag, syster, kusin Malin & Lottapotta till kusin Anna i Hedåker! :)
Fy tusan vad mysigt! Så himla sällan man ses fast vi bor bara ca en timme ifrån varandra!
Så det var ett bra initiativ tycker jag ;)

Nu ska här jobbas förmiddag, hoppas ni sussar sött än så länge finisar!
Hörs senare, Puss ♥



Someone, syster, jag, Emma & Malin på Anna & Patriks ösiga bröllopsfest! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0