Efter fika & promenad



Halloj! Kom hem från Jenny för en stund sen! Shit vad hennes hundar inte gillar Nemo, haha morrar & visar tänderna dem små damerna! Nåja, man kan inte gilla alla! Precis som med oss människor! Eller hur?

Träffade Linda en snabbis precis, till helgen blir det äntligen utgång tillsammans!
Jag , syster & Lindalajnen, tjohoo! Kommer bli helt sinnessjukt kul!
Tusen tack för dem fina lillena jag fick babe, satt som en smäck ;)

Nu ska jag laga food till min karl som kommer hem strax från hard work work!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina du! ♥

Det var så lite så, vad kul att dem passade! =)

Vi ses imorrn bryden!



Puss!

2011-04-14 @ 22:36:30
URL: http://www.linzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0