Desperate Housewives

Idag var jag & Micke till en inhängnad "hundgård" vid sportfältet & lät Nemo kuta av sig lite energi!
Hoho, så sjukt skitig skitungen blev! Raka vägen in i duschen när vi kom hem ;)
Nackdelen med en hund med korta ben- den blir så nedrans lortig på maaagen förstår ni!



Kolla in kortisbenen, och ni kan ju tänka er var all skit hamnar när man rullar runt på det här viset i sängen!
Well well, han är ju söt i alla fall & dammsugare har vi ;)

Tog en enegrisamlare i soffan när vi kom hem.
Började kolla på Desperate boxen som jag fick av ursöta Marica i födelsedagspresent!
Ni vet, jag som jobbar sånna knäppa tider hinner liksom aldrig följa alla asbra serier på tv, då är det ju tur att man har sånna fina vänner som ger en möjligheten på annat vis! Tjohoo!
Har fasen inte ens sett de två första avsnitten innan, märkte jag nu när jag började kolla!
Hur Susan träffade Mike o.s.v, hade inte en aning, haha!
Och vem den där berättarrösten egentligen är, har jag heller inte haft en susning om innan!
Nu lär jag väl bli fast! Tack Marica ;)



Kommentarer
Postat av: Marica

Varsågod gull :) Va kul att du tyckte om de :) Loveyou ! Puss

2011-04-11 @ 10:56:52
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0