På hjärtat

Heeeej :)

Haha fyfan vad jag är dålig på att blogga.. eller nej förresten, jag är väldigt bra på att blogga!
Det som jag är dålig på är att uppdatera, varför ska det vara så svårt?
tips någon??

Nåja, nu är jag här igen som så många gånger förr! Thii!
Vet ni, jag har en del på hjärtat.

På hjärtat ett:
Jag har tänkt börja plugga, kommer att vara på distans så jag fortsätter jobba :)
Ska kolla upp en del saker bara innan jag bestämmer mig på riktigt!
Men jag tror att det kan vara en himla intressant & givande utbildning, och om allt går som jag (vi) vill så kommer det bli Awesome i slutändan! ;b

På hjärtat två:
Hundutställning, Valpkurs..
Haha det är typ vad jag vet om det, men jag vill vill vill!
Så ska söka arslet av google & hitta en massa info & se hur jag ska gå till väga :)

Är det nån av er som vet någonting om det här? brukshundsklubbar, m.m. (Hörde att den i Floda bara har öppet under sommaren.. stämmer det btw?)
Jag skulle bli såå himla glad om ni gav mig lite tips :)






Sådärja, nu hade jag inget på hjärtat längre, haha!

Och hörrni, det har ju blivit vinter, så jag måste ge mig ut på jakt:
Jacka, mössa & vantar - Livlinan i vinter ;b





HAHA, vad tror ni? Ska man köra på lovikabikini i vinter?

HISS ELLER DISS??
Hahaa

Nej, sköt om er gullbacons!
See you soon ♥

Kommentarer
Postat av: Martina hane

Emma! Vi gick med båda våra hundar ute i rommehed i Borlänge på valpkurs.. De var jätte bra. Både för stora o små hundar! Rekomenderas!!

2010-10-31 @ 12:19:18
Postat av: Emma

Tusen tack för tipset :D Ska absolut kolla upp det! :)

2010-10-31 @ 18:03:56
URL: http://emmaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0