Hemma spa

Visst, är man dålig på att ta hand om sig själv i form av inpackningar, ansiktsmasker, peeling o.s.v. ?

Men på hösten passar mysiga spa kvällar som handen i den välkända handsken, visst? :)
Så bjud hem tjejgänget & pyssla om er :)



Partylite har många bra & sjukt väldoftande produkter.
Här är body butter med doften Acai Berry Mist.
Jag har precis beställt hem ett sånt här, så sätter betyg senare ;)
Finns även i Scrub , badsalt & handkräm


Och självklart också i ljusform
Hallå! Inte glömma det viktigaste - stämningen av levande ljus ;)



Jag ljuger inte nu: DET HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA HÅRINPACKNING EVER!!
har provat schampoot också, luktar melon, annars inget speciellt, men inpackningen - Moraeus igen UNDERBAAAART!



Jag använder bara produkter från Marja Entrich i min dagliga hudvård, vilken mes jag lät som nu, haha!
Men det är faktiskt sant. och jag är toknöjd med produkterna.
Är helt biologiska & ekologiska produkter. Alltså: Du är miljöhjälte OCH besparar din hy en massa onödiga kemikaler, som mineraloljor som täpper till porerna ex.

Just rengöringsmasken & peelingen passar ju perfekt för hemma spa :)
Pris:
Rengöringsmask 296:-
Peeling 348:-




Dem har även återfuktande & vårdande ansiktsoljor, perfekta efter rengöringsmasken :)
Morotsoljan ger dessutom en svag solkysst look efter använding.
Min favorit är dock Avocadooljan, den är en räddare i nöden vid så där obotligt torr hud. Ni vet när man smörjer & smörjer men inget hjälper, blir nästan bara värre?
Ta avocadoolja -
vips filliboooom Torr no more




Fixa manikyr på varandra medan masken verkar vettja ;)
Köp hem en massa olika färger på lack &
go wild.
Depend har ett sjukt stort utbud av färger & är dessutom billiga.



Sen måste man ju äta också, right? ;)
Jag skulle göra en baota (hur stavat man det egentligen?) sallad med kräftstjärtar & avocado.

Här är mitt superrecept, shhh det är lite hemligt så tala inte om för någon ;)


Avocado & kräftsallad:
4 personer

1 burk kräftstjärtar i lake
ev. 1 burk räkor i lake
3 Avocado
1 påse ruccolasallad
½ gurka
1 butt coktailtomater
½ förpackning snäckmackaroner (ca 4 dl)

Dressing:
1 liten burk creme fraishe
vitlök

Koka mackaronerna & låt de rinna av & svalna
Blanda allt i en gigantisk skål

Blanda Creme fraishe med pressad vitlök efter behag, (jag brukar ta ca 2-3 klyftor)
Häll sedan över dressingen på salladen & rör om.
Eller:
Ha dressingen bredvid (om det kommer någon Rhode island-tok ex, så kan man få välja själv)

Vitt vin är såklart givet som dryck btw ... heela kvällen ;)

Sådärja babes, bjud hem era girls på en helmysig kväll nu!
Det ska JAG GÖRA :D

See you



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Roligt sammanträffande :)

2010-10-30 @ 11:19:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! du har verkligen en jättebra och fin blogg! kika gärna in på min helt nystartade! :) ha det bra, puss!

2010-10-30 @ 12:16:11
URL: http://annarojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0