Alvin är här :D

Jag har blivit moster idag !! Åhhj, förstår ni hur stort det här är? Jag kan inte släppa det, så himla underbart! För resten av mitt liv kommer jag vara den Alvin kallar moster :) Det känns så himla mysigt! :) ♥

Var lite medhjälpare igår när syster var så duktig & hade värkar innan dem åkte in, massage & stoppur i högsta hugg för att mäta längden & intervallerna :) hihi!
Var inte ett dugg skrämmande (som man har fått för sig?), utan bara helt magiskt!

Nån timme efter att Jihde sa i idol "nu är det dags att börja hyperventliera i soffan" Och Erica svarade lugnt & bestämt - Jo tack! (Haha, klockrent), så åkte dem in till förslossningen.

Efter många timmar kämpandes så kom han till världen, som vi hade väntat & längtat!
Men ut kom han & nu är han föralltid en del av våra liv, helt underbar, helt perfekt!

Tio fingrar, tio tår ♥

Välkommen lilla Alvin, vi älskar dig redan! :)







Stort Grattis :) Ni kommer bli fantastiska föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad fint! <3

2010-10-03 @ 10:21:12
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: marica

Va fin du är gumman :) Stort grattis !! Hälsa erica när du pratar med henne ! Kan du tänka dig va stort när du får din egen ?! :) thih ! PUSS

2010-10-03 @ 11:13:33
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Va söt du är emma :)Grattis till att ha blivit moster :) mm tänker som marica , tänk när du får ditt eget barn ;) Grattis igen emms ! Kramar

2010-10-05 @ 12:17:23
URL: http://hemmahosveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0