Lägenhetskoll

Heej gullhögar :)
Hoppas ni mår bra!

Jag vet, jag är en sucker på uppdatring.. Men allt snurrar & jag vet inte vad jag ska skriva, så jag låter bli för det mesta :)
Har varit & kollat på en lägenhet idag, det känndes helt sjukt, väldigt blandade kännslor.
Men jag gillade den iaf, blev nästan lite ha-begär faktiskt, så nu håller vi tummarna guys ;)

Självklart känns det jätteskumt att flytta själv, att vara på visning utan honom & veta att jag kommer att bo där alldeles ensam.. Men jag försöker se det positiva & hålla huvudet högt, så det var ju en jätte-hjälp på traven att det var en nice lya :) ♥



På lördag blir det brudkalas & systeryster ska med på galej för första gången efter Alvingullets existans :) Hihi!
Vi är så sjukt överladdade allihopa, haha.. Kommer bli grymt hur som helst ;d

Hoppas ni sussar sött, det ska jag med göra om sisådär fyra timmar :)
När era klockor ringer & ni tänker att "fuck me, jag skulle ge ett ben för att sova vidare" ..
då kära vänner, somnar jag ;)

Man ska fan inte klaga




Kommentarer
Postat av: Fiie

Äntligen , jag har faktiskt väntat på den här uppdateringen för att se hur du mår :)

Va roligt att lägenheten var fin , håller tummarna för dig nu ! Lycka till . kramis

2010-11-26 @ 05:32:15
URL: http://littlesophiee.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0