Blupp

Godkväll bacons ♥
Hur mår ni?

Har inte bloggat på ett tag, är en del som händer just nu, så jag vet inte vad jag vill skriva här.. än :)
Men tack för att ni tittar in ändå, jag ska hålla en bättre uppdatering från och med NU ;)

Har precis haft besök på jobbet av sötlinda, skönt att prata av sig lite, är inte så ofta vi ses :)
Nu ska jag strax ta tag i mina to do´s, men först blir det några rader här, häng med!

Har beställt en ny telefon btw, samsung galaxy s blev det tillslut, fuck att jag alltid har beslutsångest, när det gäller allt! Haha!
Nån som vet om den är bra? :)
Fick avin med posten idag , så har inte hämtat ut den än förstår ni ;)



Jag tror den är en riktig frankphone ;b




På fredag (om en vecka) är det dags igen, då fyller hon år igen.
Ni vet hon som är min bästa vän, finast i världen & helt jäkla underbar! ;)

Kommer att bli en awesome kväll, med singstar, badning, spelning & ett grymt gäng!
Wihaaa, är sjukt taggad!



Haha , självmordsbeägna i Forssa  förra året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0