Morsdagspresent

God morgon God Middag God Kväll - Vilket som passar bäst ;)

Har precis ätit frukost & ska ta tag i dagen.
Idag ska jag & Lollo på uppdrag: handla morsdags-present :D
Bara hon vaknar nån gång ;),
Har ni några tips vad man ska köpa? :)

Ska försöka hinna med en promenad & sola innan det är dags att bege sig till jobbet igen , bara två nätter kvar nu. Sen ledig i åtta dagar! Åh my god vad sköönt :)

Anna-Bergendahl-fiaskot igår då? - Ingen kommentar!

Eller joo förresten, fan Sverige har väl varit med i eurovision jämt, alltid! Rätta mig om jag har fel men alltså wtf? En tradition är fanimig död :/ ush vad besviken jag är!
Synd om Anna också, fyfan vad snopet för henne, när hon dessutom faktiskt gjorde det väldigt bra!




Vet att bilden är tagen från idol, men den passar ju in i sammanhanget iaf :)

Nåja, nya tag nästa år, borde man söka kanske? ;)

Blev ingen garderobsrensing igår helle btw, haha!
Åkte till mami & syster, käkade paj & myste runt! ♥

Nu ska jag ta tag i den där promenaden hörrni!
Ha en fin dag & sköt om er & varandra!

see you  ♥


Kommentarer
Postat av: lollo

förlåt babe :(

2010-05-28 @ 18:20:09
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hej i stugan! ;)

Allt bra?

Ha en toppen fredag! :)

2010-06-04 @ 03:28:14
URL: http://tobbees.com
Postat av: ssanna nilsson.

Hej, har fotoblogg!

vill gärna ha din åsikt om mina bilder varje dag!

Kram :)

2010-06-04 @ 18:39:10
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0