I Mål :D

God kväll bloggen :) Tro det eller ej men nu har vi (laget) gått i mål, vi har gått runt the god damn world på 51 dagar !! Wohoo! :D Men jag trampar på ändå för tävlingen håller på tills 18 juni & jag har gett mig fan på att jag ska gå runt den själv också! 80 dagar hade vi på oss, inte ens en månad kvar nu, pirrigt! Tror ni jag klarar det? Har fått hem klänningen jag beställde också, och fuck me alltså! Mina "meloner" var inte tillräcklig size för den :/ Buhuu! Men det var på håret, så jag tror det går att ordna om jag syr upp banden en centimeter ;) Btw, såg att Kissie också hade köpt samma klänning & hade ett liknande problem, fast tvärt om , haha! Henned Meloner med stort M (!) var för bigsize så hon fick lov att förlänga banden på sin , haha! snacka om kontraster ;) Nej nu ska jag ta med mig Henry & ta en tur back office här på jobbet! :) I morgon kommer Marica & förhoppningsvis syster , tjiiho! Så det vankas sushi, kaffe & struntprat i mängder! :D Sköt om er & varandra nu baconhearts som läser ;b See you ♥ (ä5r nå fel på blogg.se så kan inte ladda upp nån bild tyvärr) cpblogg.se

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir nog jättebra med klänningen babe =)

2010-05-25 @ 22:09:00
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blir nog jättebra med klänningen babe =)

2010-05-25 @ 22:09:35
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0