Hår och sånt

Hej på er gullhöns ;)

Sitter & väntar på tiden lite, har gjort klart mina sysslor & blev nå så fruktansvärt trött!
Så nu vill jag bara krypa ner i sängen & sova - raggsockor på idag, fy bubblan idag äre kallt ;)

Hoppas bara att jag inte blir väckt av nå cpborrande idag, Jonte håll dig i skinnet, haha!
Om det är du, så vill jag meddela att kl 15.00 kan du börja borra, okej? ;b

Ska tydligen bli regn & tråk idag så jag har bestämt mig för att ta tag i ett projekt jag har skjutit framför mig en tid nu.. Nämligen: Garderobsrensning !!

Ush vilklen behov jag är av det egentligen, nu har till och med en av lådorna i byrån i hallen klumpat ihop sig med kläder så den inte ens går att öppna.
Spänannde & se vad jag har glömt för roliga plagg i den lådan , haha! Blir lite som shopping att rota, ger mig fan på att jag hittar en hel garbedrob med kläder jag glömt av att jag har & säkerligen inte använt mer än ett par ggr.



Btw, jag kom att tänka på förra året när jag gick hårvisning i Falun.
Det var så grymt, fyfan vad kul det var!

Och bara för det så kom jag att tänka på att jag ska permanenta mig nästa vecka ;p
Har ni några tips & förslag på hur?
Vill åt obhnordica-tången-lockar/vågor/-style, haha ni vet? Right ;)

Lite flashbacks för er som inte minns ;)








Hmm , hade för mig det fanns fler bilder.
Får efterlysa dem senare :)

Nu ni babebaconsofmyworld är det skriva ut listor dags här i repan, så hoppas att ni har haft fina drömmar & sovit gott!

Sköt om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0