Gravid

Hörrni ! Nu är det väl skärpning va? ;)

Har fått höra av flera olika håll att jag skulle vänta barn, ledsen att göra er skvallertanter besvikna men så är inte fallet!
Kan ju inte låta bli att undra varifrån dessa rykten kommer från början.
Möjligen från att min syster väntar barn & jag ska bli moster, precis MOSTER och inte MAMMA så blanda inte ihop dessa nu.

Ville bara en gång för alla dementera (heter det så?) alla spekulationer om detta! När detta blir aktuellt kommer ni nog märka det, om inte annat på en växande mage ;) (eller är det det ni spekulerar i nu kanske? Borde jag se över mina matvanor? (!) hmmm ) Haha!

Sådärja, borta med vinden på det ryktet nu!
Tack!


Kommentarer
Postat av: lollo

MEN HAHAHA, ÄLSKA BILDEN !

2010-05-26 @ 00:45:14
Postat av: Emma

Haha jag vet & det sjuka är att jag är fan mindre gravid än den Killen! HAHA!

2010-05-26 @ 02:54:06
URL: http://emmaelvira.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hej, Allt bra? :)

Ha en bra Onsdag!

/ Tobbe, -

2010-05-26 @ 03:17:31
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0