Demonstrationståg ?

Hallojs :)

Fasen vad kul vi hade igår, jag & Erica blev grillmaestros & startade kolgrillsbar ;) HAHA!
Har nog aldrig sett så brännda kycklingbutar förut, typ Tzatsiki , haha ;b
Men goda blev dem för det! :)

HAHA!! jag & Erica skulle göra en favorit i repris, nämligen en grymt ful min som jag lyckades göra på ett kort när vi var på kryssning förra året ;)

Här är originalet, nå lyckas vi? Haha!






Älskling väckte mig idag med maten på bordet, love it när han gär så, haha! :)
Sen när vi satt & käkade så hände en sån sjuk sak.

Micke: Emma för helvete, kolla ut!!

Haha herregud ni kan aldrig gissa vad vi såg!



Nu var jag så sjukt seg med kameran så det blev inga bra bilder, men ändå!
Ett demonstrationståg (?) I FORSSA!? Haha , vafan gå ner på stan liksom!
Det var helt seriöst med såna här utklädda människor som spelar på trummor & trumpeter i spetsen också!
Fyfan har aldrig sett nå liknande alltså, och liksom här? i Forrsa? Majorsgatan? Wtf? Haha!

Nu ska jag ta ett skumbad & brainstorma fram lite mat ;)
Skulle ha tagit en promenad också, men damn vad det regnar, lutar åt O.C istället! :)

Hoppas ni had en kanonkväll igår allihopa & att ni har alla fingrar i behåll ;)
See you when i see you ♥


Kommentarer
Postat av: Miriam

klart de ska vara demonstration i Forssa! Det är ju gangstastället i blge ju ;)

2010-05-03 @ 23:43:59
URL: http://miriam89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0