Godkväll

Godkväll (sa precis gubben på nyheterna ) ... ;)

Men heej hörrni! :) Mår ni bra?

Jag & ferdinand the cat blev väckta av systeryster idag, fan vad jag hatar när det plingar på dörren när man sover, haha man får verkligen panik & måste klä på sig & hålla på, innan man kan öppna.
Vi har inget kikhål heller så även fast man vet att nån ska komma, så kan det ju likaväl vara typ postmannen eller grannen, visst?

Huvvaligen , men idag hade vi tur, kissen & jag :)



The dreamteam ;)

( jo jag vet, jag börjar bli förbannat enformig i mitt val av bilder, men jag glömde att gå in på expert idag, så minneskortet är fortfarabde cp, sorry )

Nåväl, vi käkade lite frukost & sen drog vi på en liten shoppingvända, fast jag handlade inte så mkt.
Aluminiumfolie, glödlampor & tandborstar för att vara exakt, haha!
Men i morgon blir det ändring på det, för jag Erica & Jenny drar till Gävle & hela denna resa handlar så gott som om SHOPPING !! :D

Kommer bli så great, och pank , haha! ;b

Har städat & hållt på nu på kvällen, så nu är jag trött som bara den!
Ska lovaaa att fixa ett nytt minneskort och ta en massa kort i Gävle så ni får se, okej? :)



Jenny & jag i sthlm i April, vin i solen in the kungsträdgård :D




Jag & Syster i Turkiet förra året , ännu mera vin i solen, haha ;)



Ska försöka hinna skriva hejdå innan vi drar imorgon :)
Sov gott baconhearts, sköt om er ♥



Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ja det kan man verkligen undra.

Men hon verkade vara lite kort i huvudet,

så det kanske var därför.

Och strömming är so last year ;D



Jo med mig är det bara fint, skapligt

uttråkad just nu bara.

Oh vad härligt med semester, har du något planerat då?

2010-06-14 @ 22:55:21
URL: http://kinesnamn.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja men de kan ju vara skönt att inte planera för mycket också , impuls är ju alltid roligast.



Ja jag har några veckor att ta ut, men jag tror jag bara tar ledigt två veckor så får vi se vad man hittar på. Jag och två kompisar ska nog åka till Ullared och göra slut på massa pengar iaf ;D

2010-06-15 @ 20:59:54
URL: http://kinesnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0