Student

Halloj på er babes :)

Lugnt på jobbet idag, fick dock några oväntade "tidiga" frukostar, nu vid elva-tolv tiden , haha där kan man snacka TIDIG frukost!
Snäll som jag är fixade jag några mackor i ett svichss ! (För att inte nämna snabb )

Idag är det ju en massa studenthärjande också, fy bubblan vad jag är glad att jag har sovit hela dagen & att jag har hållit mig runt bullerforsen & inte bor i stan idag, för jag är så cpavensjuk så ni kan inte tro det !!

Måste medge att jag är liiite skadeglad att det är halvtaskigt väder också, höhö!
Har alltid sagt att jag lätt skulle gå tre år till i gymnasiet BARA för att få ta studenten igen, och ack så sant det är :D



Jag & Petra på vagnen ( som förövrigt blev fixad av våran "klassens bästa kompis" Jens, natten innan denna dag!) TACK! :)



Jag & Tove efter champagnefrukosten :)




Hela klassen efter champagnefrukost hos våran söta Lena ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0