Louise din fis

Godnatt bloggen :)

Heej hörrni!
Bloggpause är det nya svarta right? Det är därför som jag gör det lite då & då, för att det är inne, coolt liksom.
Och absolut inte alls för att jag råkar glömma, har annat för mig, skiter i det eller inte har nått att skriva! ;)

Men here i am, sitter på jobbet & letar diskmaskiner, inredning & läängtar tills vi flyttar!

Lollobabe, du är mitt babeland & inget kommer förändras, vi kommer alltid att vara the cpsister!
Dessutom kommer babeland byggas i forrsa, för det var ju där det föddes, på en parkbänk utanför nån randoms fönster. allt annat vore fel! Eller nja, kanske vegas vore okej? ;)





För mig är du som ketchup på korven, strösslet på glassen, saltet i pastavattnet, solen på sommaren , tomten på julen, gräddet på moset.













Ett liv med dig är klart som korvspad för mig!

Jag älskar dig babe of babeland, även kallad bästavän :) ♥

ps. jag snodde bilden babe ;b






Kommentarer
Postat av: babe of babeland

ÄLSKAR FAN DIG SVIKARN <3 du har så rätt i allt babefan!

2010-06-09 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0