Högskolan fucking Dalarna

Godmorgon , en förbannat tidig sådan!

Jag själv är mitt upp i arbetsdagen, käkade lunch för sisådär tre timmar sen & har lika många kvar innan arbetsdagen är slut :)
Konstigt det där, hur man ställer om sig.
Jag menar, käka lunch mitt i natta & frukost när dem flesta redan har käkat middag.
Kan ju undra om man mår riktigt bra egentligen, haha!

Men än sålänge funkar det fint, så vi kör på ;b






Kollade btw in på Högskolan Dalarna, för att kolla om mitt drömprogram gick att läsa på distans.
Så att jag kan jobba & studera samtidigt :)

Men så har dem lagt ner det ? LAGT NER?! WTF!
Det här var ju min framtidsplan, min vision, Haha!

Tack för den Högskolan fuckin Dalarna !!

Så nu till saken, är det nån som vet vart man kan läsa Turismplanerarprogrammet på distans ??
Skriv då en kommentar för sjutton, tänk på att det är min framtid vi pratar om nu babes ;)


En sak till, programmet är typ ersatt av nått som hette typ Tourism managment, där hela kusrfan är på ENGELSKA! Morr x 100000 på det!
Nog för att min engelska är rätt duglig, men läsa ett program på högskolan enbart på detta världsomfattande språk, njaaa ...

Får väl dra till Australien för att läsa det på svenska kanske? vad tror ni? ;)
Nej nu ska jag sluta klaga & invänta era förslag!! :D




Kommentarer
Postat av: Christina

Kolla om det finns nå't som passar här: event_service___223_.html" rel="nofollow">http://www.distansutbildningar.se/turismevent_service___223_.html

2010-06-10 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0