Ändrade mig!

Fy sjutton, regnet bara öser ner här utanför!
Jag har nog ändrat mig lite angående skadeglädjen mot studenterna som får regn & rusk denna dag.. stackare egentligen! Fy mig!

Men men, nu ska jag strax ta tag i golven här på jobbet, ta med mig min trogne vän Henry & suga dammellidammtussar ;)

Men innan det så tänkte jag bjuda på lite bilder från vår födelsedags/maskerad- fest förra våren!
De flesta har säkert sett alla bilderna förut, haha!
Men jag blev så sjukt sugen att gå på maskerad, och kom då att tänka på just denna tillställning, oj så fint det lär , visst? :)

Btw, minneskortet i min kamera har strejkat, därför som ni blir bjudna på en massa old-times-foton förstår ni!
Ska ta tag i saken nästa vecka & ordna ett nytt!

Vi åker ju till Gävle på en minisemester på Tisdag, så hade tänkt på med mig ett gäng bilder därifrån!

 

Jag , Marica & Lollo, på den senaste Gävleresan!

Just ja , maskerad var det ja ;)













HAHA , den här bilden är så bra!! Jag har hela tiden trott att det är Miriam som håller pistolen & tänker skjuta självaste födelsedagsbarnet.

Men nu när jag tittar lite närmare tror jag bestämt att det är födelsedagsbarnet själv som håller vapnet! Crap..


Kommentarer
Postat av: Miriam

Hahaha fy fan babe! Det tror jag med! :p Kanske bara ville slippa mig :p hahaha babetask ;)

2010-06-12 @ 11:37:30
URL: http://miriam89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0