Moraeus

Natti Natti :)

Vet ni?
Idag mår jag bra :)
Bara en natt kvar , sen går jag på efterläntad semester, PHU så skönt!

Kommer bli en massa pool & strandhäng med packad kylväska full med godsaker!




Sen ska jag & baby hämta hem en hundvalp i slutet på nästa vecka, så det lär väl bli fullt upp i guess ;)
Ni ska få se bilder som jag tog när vi var på kenneln i Onsdags, men jag ha de bilderna på kameran & no sladd here ;)

Sen blir det Gotland med hela familjen, fyfan vad skönt det kommer bli!
Ber till vädergudarna om en stekeffekt världen aldrig skådat !! ;D

Vi ska ju flytta också, ska bli så sjukt underbart att ha sitt eget!
Kunna gå ut på altan & käka frukost & ha en egen gård, LYX!


Nu ska jag käka lite nattlunch & stöka runt lite här, med det menar jag faktiskt städa, haha! :)

LOLLOBABE ÄR DEN BÄSTA BABE EVER SOM KOMMER TILL UNDSÄTTNING IN THE MIDDLE OF THE NIGHT NÄR JAG SOM MEST BEHÖVER HENNE!


♥♥

säger som Moraeus:

UNDERBAAAART !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0