Herbal cigarettes

Godmorgon! :)

Jag måste bara visa vad jag hittade , haha!
Håller på att ge fan i rökningen, fruktansvärt tråkigt btw.
Vad gör man när man annars rökte liksom?
Vad gör alla ni icke-rökare när vi rökare röker?
Haha, ja ni ser förvirrande & tråkigt!

Men men , åter till saken :

Det finns ju en hel uppsjö med tobak & nikotinfria snussubstitut, typ onico (?)
Jag har vart skitsur att det inte finns några sånna alternativ för rökare, för visst är det så att det är mest själva rökandet som man saknar & inte egentligen nikotinet, åtminstonde är det så för mig!

Men titta vad jag hittade : HERBAL CIGARETTES !! WOHOO!



Notera i nedre högra hörnet av den orange bilden " Tobaco and Nicotine free"
Haha helt sick det här, kostar ca 60-70 :- på olika sajter!

Nu ska jag sova gott :)

Hörs snart bacons! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt bra! Såna lär vi införskaffa =)

2010-07-09 @ 18:55:29
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0