Blubb

 

Fy, jag känner mig småless just nu, vill bara att dem två nätter jag har kvar på jobbet ska vara klara.
För sen har jag SEMESTER!! :D

  • Längtar efter stekheta morgnar med fil & jordgubbs -frulle utomhus
  • Längtar efter att packa kylväskan & åka till sången, ligga där & bara vara
  • Längtar efter att få flytta till vårt nya hus/lägenhet så vi får vår egen gård & altan (!!)

  • Haha, fyfan kom på mig själv med att längta efter JUL !!
    Typiskt mig att aldrig vara nöjd, fast det är jag!
    Jag råkar bara gilla julen lite väl mycket, skulle kunna fira jul två gånger om året, en på vintern & en på sommarn, byta ut midsommar.. lätt!




Jag & mami i Hedåker förra året ♥

(ps. jag har världens konstigaste profil in my face jag vet )


Kommentarer
Postat av: veronica

Heej ! Hahaa aa ja vet inte hur man ska säga ;D



Ja ! Det tycker jag att du ska göra , lite stökigt är det har inte kommit iordning någonstans förutom på altan där vi röker ;D

Men det är bara att kika förbi när du vill :)

2010-07-10 @ 22:27:57
URL: http://hemmahosveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0