Vaken :)

Morning Sunshine! ;D

Fy bubblan vad jag är stolt över mig själv att jag lyckades gå upp kl 12.00 när klockan ringde!
Har jobbat min nattvecka nu & de senaste dagarna har jag sovit till fem , sex på eftermiddagarna, sköönt!
Men nu är jag back to normal igen & har en fullspäckad dag att ta tag i ;)

* Hälsa på Micaela & Viggo med Jenny :)
* Försöka hinna träffa Emelie som jag har saknat som en tok i helgen!
* Fösöka hinna med ett pass på friskis! (
tummen upp för det va? ;b )
* Käka middag med babymicael :)
* Käka Ben & Jerry glass , spela tv-spel & bara va med Lollobabe :)
* Rensa mina garderober!!
* Boka en service på bilen!

Hmm, okej jag tror jag insåg nu när jag skrev upp allt hur mycket det var, damn it! jag skulle behöva ha fler timmar på mitt dygn!
Well, vi får väl se vad jag hinner åstadkomma innan jag slocknar ikväll, have a feeling it´s gonna be early tonight! ;b

Ingen större skada skedd annars, för jag har ju en hel vecka på mig att vara ledig & pricka av måste-göras-listan ;)



Du & jag babe & Tom & Jerry- glaset .. :)

Nej hörrni, nu ska göra mig klar, fö strax kommer Jenny & ringer på & då förväntar nog hon sig att jag är klar ;)

Hörs senare babes!
Sköt om er sålänge!

See you..

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mjeee, jag vaknade nyss ja ;/ typiskt!

2010-01-25 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0