Blondinbella

Den här gången tänker jag inte ens skriva att jag är helt dum i huvudet som inte fattar att meningen med en blogg är ju att man ska skriva i den!

Men
ska jag vara helt ärlig så har jag vetat om det ett tag nu, tror det var Blondinbellas friska uppdatering som fick mig att inse den bittra sanningen om min tröguppdaterade bloggjävel;b

Sådär, nu var det sagt & samvetet än en gång tillbaka på sin rätta plats, nu kör vi! :D

baconhearts, gullhönor, sötbabes & allt vad ni är, Welcome Back!

För att lätta upp stämningen en aning så kan vi väl börja med att slänga in lite humor i form av avskedsbrev, låter som en idé va? ;b

Mitt avskedsbrev:


Kära Elin. För det första vill jag säga att Evve
 är den bästa vän jag haft, och att Lollo är helt dum i
huvet.
Mina sista önskningar är att Mamma och Lena gifter sig och
skaffar barn tillsammans, och att Borlänge Taxi får ett lyckligt
 liv tillsammans med Lars.

Jag vill säga tack Galaxen för att ha stöttat mig igenom mitt
gräl med Fredrik. Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Marica tog sitt liv.
Snälla, Pappa sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick
 till en sigenare och hon såg att du kommer röka braj med Kattis och
sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Bilbärgningen som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Hoppas ni tror på mig den här gången kära läsare & att ni kikar in här & håller koll på mina uppdateringar á la Blondinbella ;)



See you soon baconhearts!
Sköt om er & varandra sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hahaha KUL att du är tillbaka!!! =)

2010-02-09 @ 09:12:18
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0