27 Januari

Heej sötbabes! :)

Blev inte mycket gjort på min checklista i måndags heller, haha! Jag & Jenny bosatte oss hos Micaela & söta lilla Viggo heela dagen :) Men det var så sjukt mysigt & vi hade så kul, så det var det mer än värt!

Igår kom Lollo ner & väckte både mig & Ferdinand the cat! Hon skulle boak AC/DC - Biljett till i sommar :)
Fasiken , vi satt i kö i nästan en haltimme & sen när vi väl kom in och kunde boka, så vart det nå cpfel på sidan, haha PANIK!
Men precis när hon var påväg att ge upp , efter sisådär femtioelva klick, så GICK det! WOHOO!! :D
Så nu tackar vi AC/DC guden , vår vanliga gud & Ferdinands kattgud för det ;)

Nu ska jag sätta igång med muffinsbak, för min kära syster kommer på besök strax , jääääj!
Mysmys :)

Till Kvällen blir det ett träningspass på friskis, sköönt! :)

Nu lär jag rusa till bunken & elvispen bacons

Sköt om er idag , hörs senare :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0