Solskensdag

God morgon baconhearts! :)

Shit , idag lyser solen & den värmer till och med! Wiiiho! Underbart!
Vilken lyckträff att det är min lediga vecka nu då , thihi! ;)

Igår var jag, Emelie & sötTindra till Falun & lämnade in min bil på service, under tiden käkade vi lunch på världens kallaste American Take Away hak, kikade i gallerian, åkte tillbaka till Borlänge & hämtade Emelies ring & sedan tillbaka & hämta bilen i Falun ;)

Efteråt åkte vi till Mockfjärd & hälsade på lite grann, fikade med GullMarica & myste :)

Btw, när vi var små så kollade vi alltid på en film om dockor, haha!
Det är en skräckfilm , pappan börjar jobba i en dockfabrik & tar med sig en av dockorna hem till sin dotter i present.
Det är såna där cpstora dockor som typ var lika stor som barnet, typ en meter höga :)
Sen börjar dockan leva & är sjukt elak & dödar familjen, eller om det är dockan som säger till flickan att döda dem? hmm , nått sånt iaf!


VET NÅN VAD FILMEN HETER?!

Snälla tala om för mig i såfall!! Haha! Vi kallade den för "Den onda dockan" när vi var små, men så heter den inte, såklart! ;) hihi!




Sprang in i Tove i Falun igår också, har inte sett henne sen studenten, ca 2 år sen!
Så nu ska jag strax iväg och ta en fika med henne! Wihoo!

Senare kommer Maricasötnos hit & så ska vi bli runda under föttrena hos Lollobabe!
Så nu måste jag göra mig klar så jag hinner med allt.. bissy bissy! haha!

Hörs senare babes!

Sköt om er idag & njut av solen där den tittar fram! :)

See you!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den heter "Den onda dockan", men på engelska Child´s play. Finns även en Bride of Chucky.



=)

2010-02-24 @ 11:17:30
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaja okay =) Tror de har en gemensam film oxå, hon och Chucky, haha!



Jodå än så länge mår jag okay, Markus har precis haft magsjuka, likaså hans syster, pojkvän och mamma. Så vi får se om jag blir sjuk snart oxå eller om jag klarar mig.



Allt bra med dig då?



Puss!

2010-02-24 @ 18:44:43
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Jacobane

I want to say - thank you for this!

2011-01-05 @ 16:33:57
URL: http://jacobane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0