Plattångskatastrof

Sitter med en kopp kaffe & försöker piggna till, borde kanske ta en kaka också för maximal koffein/sockerkick! Inga size zero ideal här inte ;)

I morgon ska jag ta en tur & hälsa på Marica & köpa mig en ny riktig plattång! :D
Alla mina senaste har funkat bra i ca 5 månader sen bara heldör dem! Hur fan går det till undar jag? Herregud liksom, skärpning!
Så nu ska det bli ändring på det ( hoppas jag!)



En sån här hade jag nu senast, trodde den skulle vara en kvalitetsvara , men hallå vad lever jag i för värld liksom, LURAD! Haha!

Nån mer som har/haft en likadan? Hur fungerar dem isåfall?
Jag har väl nån garanti på den , men den ligger väl gömd inne i nått skåp.. orka rota ;)

Det är ju tur att jag får träffa sötaMaricababe iaf, så det är väl det enda vi kan tacka plattångskatastrofen för. p.s: skänk 10:- till plattångsoffret ! Skicka 1234 till 79245..

HAHA! Märks att nån är trött?
Fan jag glömde ju ta en kaka! ;b

Nej, nu ni babes ska jag låta er vara en stund & hoppas som vanligt att ni sover gott :)

See you

Kommentarer
Postat av: lillalollo

men hahahaha, cpbabe ;P

2010-02-18 @ 02:30:12
Postat av: Anonym

haha du vet karlar :P...allt bra me dej?tack d behövs med min noll motivation :D

2010-02-18 @ 13:10:20
URL: http://carromello.blogg.se/
Postat av: Anonym

häliiiigt...ja håll alla tummar du haar mohahaha d behövs nog...=)

Jo bra här med=)

2010-02-18 @ 23:01:51
URL: http://carromello.blogg.se/
Postat av: marica

babe , jag kan läsa din blogg nu :D Yääy , så nu har jag också börjat skriva lite ;b tiih , puss !

2010-02-19 @ 15:45:01
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0