MorgonROCK ;)

Morning sunshines ;)
Jaa, jag vet, det är inte morgon! Men jag har ju ganska nyss gått upp, och med tanke på att jag kör nattjobbsvecka, så borde det vara helt okej att jag säger Godmorgon nu , right? ;b

 

I Torsdags hade jag & Lollo morgonrocksparty & cpade loss totalt , haha!
Käkade riskakor & spelade in musikvideor & var helt kansiga till halv fem på morgonen! Det kallar jag quality time ;) Haha

Jag & babe in the morgonrocks ;)



Lördagen
blev det fest igen , Sanna & Linda fick med mig hem till Systers klassmate Carro :)
Började med lite förfix hos Linda & jag höll på att frysa ihjäl från Tempo hem till henne , haha jag lovar det var fruktansvärt!
Men sen drog vi vidare till Carro & då hade jag fått låna ett par vatnar av snälla Linda så då höll jag värmen hur bra som helst :)
Eller om kanske vinet hade en avgörande roll i det hela ..

Hur somhelst, det var en kanonkväll , lite tråkigt folk på bolle bara & systeryster saknades så sjukt mycket!!



Nej hörrni , nu ska jag försöka brainstorma fram nån mat & sen blir det tvspel med Lollobabe innan jag ska dra till jobbet igen :)




Sköt om er & varandra
See you

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej=) Ja d va riktigt skoj haha...tror alla blev lite fulla :P...kram

2010-02-02 @ 17:08:10
URL: http://carromello.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe häänder nå skoj annars?

2010-02-03 @ 07:51:47
URL: http://carromello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0