Försöka går ju ;b

blabla
Haha men hörrni, detta var jag ju bra på ;)
Den lilla klädklumpen till höger ska inte vara där, haha tänk bort den bara!

Har alltså försökt gjort ett klädkollage, rätt nöjd när jag satt & höll på, men så blev det ju cplitet & den fula klädklumpen som jag tog bort (?) ligger där i ett hörn , HAHA!!

Jaja, får väl inse min begränsning i datakunskap.. :)
Vad tycker ni då? Är två outfits : en party & en mer vardag.. Och såklart en klädklump! ;)

Fasen förlåt, men det var ju lite kul, jag sitter här och garvar för mig själv åt den!
Vi kan väl säga att det är en smakfull hög med tvätt, right? ;)

Ska nog göra ett nytt försök i morgon igen , om det är nån utav er som kanske vet hur man gör, eller har några tips, så är dem guld värda ;) :D

Hoppas att ni sussar sött nu gullbacons!

See you

blabla by emmaelvira featuring Paige Denim jeans

Kommentarer
Postat av: veronica

"smakfull hög med tvätt" Hahaa :D faan va bäst !!

Sitter här och garvar , det lät så himla kul ! ;D

Tänkte om jag skulle hjälpa dig om jag kan vill säga ;D

Vilket pogram ha du gjort bilden i ?

2010-02-17 @ 09:55:13
URL: http://veronicajarl.blogspot.com
Postat av: marica

Fan va du är rolig alltså :D shiit ! Vad fin blogg du har fått då babe <3

2010-02-19 @ 15:46:42
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0