Budgeträkning

Nu har jag gjort det igen!
varför ska jag intala min stackars hjärna att jag jobbar i en snabbmatskedja eller liknande & köra gärnet med mina arbetsuppgifter och sen sitta i princip görlös i flera timmar? :/

Nåväl jag har ju iaf min nattliga tur med min Henry ( dammsugaren.. jaa han heter så på riktigt) och lite småplock kvar :)

Annars har jag faktiskt suttit och räknat på en budget , haha! Det måste bli ett slut på min dåliga koll på ekonomin..
Och jisses vad man ser klart & tydligt att dem där flera tusenlapparna man lägger på onödig shopping ( mina garderober är så proppfulla så det går inte ens att stänga dörren till den ) fika på stan o.s.v helt enkelt INTE EXISTERAR!
Hur i hela friden har detta gått, som tur är har jag inte gått ner mig sms-lån träsket iaf :) Haha!

Men å andra sidan så har jag ju räknat med en hel del utgifter som jag inte brukar ha vanligtvis, ex. service på bilen, pengar till försökringsbolaget efter krocken o.sv.
Så tar man bort dessa så vipps fanns där mina flera tusen shoppoholic-money ;)
Men det är klart, man borde väl slänga in dem på ett sparkonto i stället kanske..

Nog om det, fy tusan inte ska jag tråka ut er med min ekonomi, skärpning!

imorgon ska jag i alla fall träffa Emelie, eftersom vi är så värdelösa på att planera & så sjukt bra på att vara tidsoptimister så har vi inte setts på ett tag!

Morgondagens to do:

* Träffa Emelie :)
* Träna
* Uppdrag: Styla Lollo inför nån jävla maskinkväll på s2 ;)
* Maybe rensa garderoberna när vi ändå håller på & rotar
* Back to work



Hoppas ni sussar sött nu mina baconhearts :)
Hörs i morgon eftermiddag, för medans eran klocka ringer & ni tar tag i era to do´s , ska jag ligga & sova så cpskönt som det bara går!

Sköt om er sålänge

See you







Kommentarer
Postat av: lillalollo

HAHAHAHA ÄLSKAR DIG! Maskinkväll hahahaha <3<3<3<3

2010-02-05 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0