Spegel med guldram

Godkväll! Hur mår ni? :)

Vet ni, det har vart typ 30 minusgrader idag & när jag skulle ta bilen och åka till Emelie , så behövde jag inte ens skrapa rutorna , haha vafan liksom? Tack för det!

Vi tog en 10 min promenix med Nemo, och det var så kallt så jag skrek, sen vart min hand helt förfrusen så jag hade ont i en halvtimme, ända in i hjärtat.
Sen drack vi te & Tindrababe skrek att hon ville ha en BULLE !! Haha sötfia ♥



Hihi, Tindra äter mums mums i Buskåker för ca ett år sen!

Fan , min inköpslista börjar bli lång.. har kommit på att jag bara måste ha en stor spegel med guldram, en sån där med krussiduller på vet ni? Skulle passa perfekt mittemot sängen, ovanför den vita skänken jag ska köpa :)



Typ en sån här, sen hänga den åt "fel" håll liksom ovanför skänken! Tror ni inte det blir nice? :)

(Fan vad taskigt att sno nån annans "hemma-bild" btw, haha! Förlåt!)

Nej nu ska jag fortsätta jobba, bloggpause för energiboost ;)

Sköt om er gullhönor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0