Sladdfan

God morgon! :)

Eller egentligen inte , fan min sladd till kameran är totalt försvunnen! Kan inte hitta den nånstans, och den som sitter i datorn är det nå fel på, kopplar inte liksom! haha .. sjukt irriterande för jag har en massa nya bilder att visa er ju! Gah! Nån som har en till övers att skänka? Samsung tack ;)

Well, annars är det faktiskt en bra morgon :)
Ska mysa runt & dricka te & käka av allt julgodis som är kvar med Emelie & Tindra idag!

Sen ska jag iväg & hämta ut paket, är nog en av mina nyårsklänningar ;) Wihoo!
Har min taklampa som jag beställde i typ.. oktober?, på posten i Mockfjärd också, där kan man snacka seg leverans!

Till kvällen blir det tacos, fy bubblan vad undebart efter all julmat! Haha!

 



Åh, Gotland i somras! Jag & Micke gjorde ett sandslott, mycket konstnärligt av oss va? ;)
Barnasinnet in shape! Fan, nu vill jag ha sommar & stekeffekt igen! Vintern Tack & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0