Nyårsbestyr

Ni vet den där känslan av outhärdlig beslutsångest?

När man ena stunden VET att den ena är alldelses perfekt..
Och sekunden efter är nog fasen den andra snudd på bättre?
Man är så nära, så nära att klicka på "köp"
Men så tänker man njaa , den andra är nog the one..
Och så fortstätter det.

Drygt? Jotack jag vet!
Men Emma har lösningen :)

Hör upp!
Såhär får du den perfekta nyårsklänningen:

Man köper båda två ;)



(Nej, den fanns inte i butik.. och nu har jag surat klart. så jag beställde den ändå. fast jag hatar fortfarande HM Shop.. lite lite :) )

Och så min vanliga tur, haha!
Den andra klänningen tog jag tydligen sista exemplaret av, för nu är den spårlöst borta!
Hittar inte en bild ;)

Det är iaf en leopardmönstrad tight klänning, med knyt i nacken & bling bling i v-ringningen :)
Beställd från Modehus.se

See you my precious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0