Lägenhetsköp

Jaavisst , nu är jag lägenhetsägare helt plötsligt, helt själv, helt jäkla mysko!
Men, jag äger en av stans fräshaste ettor, med riktigt kök (nyrenoverat btw), vitmålad plankvägg i vardagsrummet & jag fick tvättmaskinen i badrummet på köpet.. typ som CYKEL PÅ KÖÖÖPET ;)
Hahaa, visst är det lite skrattretande ändå!

Jag gillar iaf lägenheten somfan & den är min ... bara min!
Börjar se allt med lite andra ögon nu, börjar fatta att det är inte the end of the world, som det faktiskt kändes som ett tag (och fortfarande ibland).
Jag vågar fan tro på att förändring kan vara bra, och att det just den här gången är det.
Håller tummar & tår att det är det & att magkänslan har rätt!

I mitten av Januari , början av februari, det är då det är på riktigt, då går vi live i fortsättningen på resan, spännande eller hur?





Kommentarer
Postat av: Felixlily

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 09:04:29
URL: http://felixlily.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0