Julstämning at work

I´m gonna walk all over you
Jäääj för nu är skorna mina ;)
Dem stog tamejfan längst fram i butiken OCH dem var prissänkta TWICE !!
Haha, kunde bara inte låta bli, jag är hopplös med att tro på ödet förstår ni ... ;)

Sitter på jobbet just nu & dricker te, äter pepparkakor & känner julstämning.
Julgranen & tomten i lobbyn hjälper på traven ;) Hihi!

Jag har börjat känna mig så lycklig de senaste dagarna , eller veckan är det kanske? :)
Jag har vänt från total katastrof & hjälp-världen-går-under-och-jag-är-värdelös till Fyfan vad jag har det bra & jag är sjukt bra , Haha! Komiskt jag vet, men förbannat skönt!

Att jag & baby säljer vårt hus/lägenhet känns inte längre som ett avslut, utan kanske mer som en början på något bra, en chans att få tillbaka det fina vi har, början på något nytt en ny era in our lifes ;)
Jag är så himla glad att vi faktiskt gör det här, och inte envisas med att fortsätta som vi gör.. "det är bra, det ska ju vara bra, det har alltid varit bra" bla bla naivt liksom.
Nu däremot ger vi det en chans, och hur det än slutar kommer vi alltid vara the babes för varandra!
Du är kärlek för mig vännen ♥

Min nya lägenhet är helt awesome, jag kommer nog trivas som Madde i new york där, hoho!

Hallå ! Det är julafton på Fredag, man kan inte annat än vara glad!

Jag har världens finaste vänner, och inte bara vänner, alla runt omkring mig är fan helt underbara!
Sådana människor som ger en massa positiv energi .. ♥


Hej & hå vad det går, var inte tänkt att bli ett sånt där "så långt så jag orkar inte läsa, bläddrar till bilderna ist- inlägg" Haha!

Nåja , hade en superbra kväll i Lördags med finingar :)
Herregud vad dimmigt!

Bjuder på en bild innan dimman, OSIS-smyg-reklam ;)




Sköt om er baconhearts!
See you


Kommentarer
Postat av: Fiie

Härligt att du mår så bra å att det gick så fort :)

Är så avis på dig att du vågar . Ja är så jävla lam så ja vågar inte släppa taget fast jag vill .

TACK , verkligen jätte tack för att du bryr dig .

De värmer mycket i hjärtat <3

2010-12-23 @ 01:11:09
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0