Sista april today :)

Heej på er alla bacons ;D
Idag är det sista april ( eller Valborg som vissa säger) solen skiner & det är cpvarmt :D Wiiie vad glad man blir!

Har hållt på & donat hela morgonen/förmiddan med en massa, gjort potatissallad & marinerat kyckling, stått i kö IN till systemet ( en erfarenhet rikare) Handlat snacks till kvällen.

Kom på mitt i alltihop att jag fan hade glömt av att käka frukost, så gör det nu, fil and flings, haha!

Snart kommer babe hem från jobbet & då ska vi åka till syster & lars i floda , grilla & hålla på ;b

Ha en kanonbra kväll allihop!
Och jag säger som jag sa förra året:

Var rädda om er & fingrarna ikväll ;)


 

Haha förresten , jag har hittat en som älskar mumsmums lika mycket som jag!
Jag har bildbevis ;)





Haha, sötskruttan! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0